luni, 11 iunie 2012

TV - Surpriza placuta pentru abonatii la cablu DigiTV - RDS-RCS lasa decodate toate posturile TV, inclusiv cele HD!

        <<< UPDATE 12.06.2012>>>
         Orice minune nu tine mult, asa ca s-au blocat posturile SD cu plata si 3 posturi HD: HBO HD, SuperOne HD, DigiFilm HD). Promotia s-a terminat odata cu alegerile locale 2012!            

           
         Nu mica mi-a fost mirarea, cand am auzit de la un prieten, ca RDS-RCS a lasat la liber toate posturile HD. Astfel am trecut la verificari, si dupa o rescanare completa, pe langa cele 13 posturi HD (valabil pentru televizoarele echipate cu tuner DVB-C):

 1. TVR HD
 2. PROTV HD
 3. SPORT.RO HD
 4. ACASA HD
 5. UTV HD
 6. DIGIFILM HD
 7. DIGI 24 HD
 8. HBO HD
 9. SUPERONE HD
10. DIGISPORT1 HD
11. DIGISPORT2 HD
12. NATIONAL GEOGRAPHIC HD
13. NATIONAL GEOGRAPHIC WILD HD

am avut placuta surpriza sa descopar ca s-au deblocat si alte posturi SD, care desi sunt cu plata, pot fi vazute pe digital, fara nici un decodor RDS, e vorba de programe ca HBO, HBO Comedy, Cinemax, DigiFilm, DigiFilm Premium, ...

Va doresc vizionare placuta!

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Dovada ca "In Romania se poate"!

      Ștergere
    2. Erata "Dovada ca NUMAI in Romania se poate!" - schimba RDS-RCS-ul grila de programe, dupa cum vor muschii lor!

      Ștergere
    3. Oooo, da, cred ca lucrau băieții ca să dea HBO Free :) HBO SD încă era vizibil ieri după-amiază. Nici măcar nu se compară calitatea imaginii, din păcate.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Buna intrebare, pana cand nu stiu, dar ce am aflat, e ca de cel putin 3 saptamani, a inceput promotia!

      Ștergere
  3. nu se mai prind ...adika eu le-am prins de cateva zile dar azi a incetat...la voi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-au blocat posturile SD cu plata si 3 posturi HD(HBO HD, SuperOne HD, DigiFilm HD!

      Ștergere
  4. din pacate si la mn tot cateva zile a tinut:D

    RăspundețiȘtergere